czwartek, 30 czerwca 2011

Pełnia wakacji ! ♥

Hejka !
Dziś było cudownie ! Pełnia lata :) No... może prawie.
W końcu bez wszystkich przyjaciół nie jest tak samo .
Brak Blondynki na szczęście był dziś najmniej odczuwalny.
Mufinek był za to ... sobą . Jako, że nie ma Blondi to jest w miarę...normalny.
To i tak nie jest to samo.
Ech.
Cieszę się i tak. Bo wakacje były dziś w pełni takie jak chciałam :)
A przynajmniej w dużym stopniu.
Jeżeli chodzi o muzykę... polecacie coś na lato ?
U mnie muzyczny zastój.
No nie do końca. Zaczęłam słuchać Kawu, ale to zupełnie nie na lato :(
Dajcie jakieś pomysły ! <3
A tutaj obrazki na lato ! :)



A tutaj KaWu :)


To jest starsza wersja.
A tutaj nowsza:




Polecam serdecznie !

xoxo
Maui

2 komentarze:

  1. Z latem bardzo kojarzą mi się kawałki Katy Perry, np. najnowsze friday night. W ogóle wszystkie piosenki tych gwiazd popu, których na ogół nie słucham:) Ja lata nie czuję, pogoda się popsuła i zły nastrój mnie dopadł. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. lato.. ja w sumie czuję się jakby jesień była;/

    OdpowiedzUsuń